Ako vám môžeme pomôcť ?

Ako objednať z oznamimto.sk?

Pozvánky alebo oznámenia môžete na našom e-shope objednať dvoma jednoduchými spôsobmi:

1. Spôsob objednávky
Vlastná úprava návrhu cez online editor

Pri vybranom návrhu si cez náš editor jednoducho upravíte vlastné texty, farby, veľkosti a hotový návrh vložíte do košíka.

Takýmto spôsobom máte celý návrh pod vašou kontrolou a objednávkový proces dokáže urýchliť o 1-2 dni.

Návod na spustenie online editora nájdete nižšie.

2. Spôsob objednávky
Príprava grafického návrhu od oznamimto.sk

V prípade, ak vám online editor nevyhovuje alebo jeho používanie sa vám zdá zložité buďte bez obáv. Stačí ak do košíka vložíte vybraný produkt bez úprav a informácie potrebné na vyhotovenie návrhu (texty, fotografie a iné požiadavky) zašlete v poznámke k objednávke alebo dodatočne na náš mail info@oznamimto.sk

Grafický návrh pre vás pripravíme zdarma, avšak prosím pamätajte že výrobný proces sa tak môže predlžiť o 1-2 dni. 

Návod na spustenie online editora

Editor vyvoláte jednoducho priamo pri vybranom produkte. Návod nižšie obsahuje 4 jednoduché kroky na vytvorenie objednávky s vlastným upraveným motívom.

Vyberte si z dizajn z nášho katalógu

Zvoľte si parametre výrobku a stlačte tlačidlo Prispôsobiť návrh pre začatie úpravy vlastných textov.

V prostredí editora môžete meniť akokoľvek texty produktu, vrátane typu písma, veľkosti a farby. Hotový dizajn jednoducho uložíte tlačidlom Uložiť úpravy.

A nakoniec si už len zvolíte počet kusov a upravený produkt pridáte do košíka. 

Jednoduché, však?

S produktom vloženým v košíku môžete rovnakým spôsobom pristúpiť k úprave ďalšieho produktu alebo k dokončeniu objednávky.

Pri niektorých produktoch funkcia editora nie je dostupná, v tomto prípade ponúkame grafickú úpravu zdarma podľa vášho zadania pri objednávke.

Máte otázku? 

Informácie o objednávke a doručení

Ako postupovať pri objednávke?

Objednávku vlastného oznámenia / pozvánky zvládnete hravo v štyroch krokoch. V prípade ak potrebujete poradiť, postup sme pre vás rozpísali do obrázkového návodu.

Pri väčšine produktov máte možnosť si pred-pripravené dizajny samostatne prispôsobiť podľa vašich predstáv cez tzv. Editor – tlačidlo Prispôsobiť návrh. V tomto prípade sa k objednávke nepripočítavajú žiadne ďalšie poplatky za spracovanie. Snažili sme sa aby práca s Editorom bola pre užívateľa jednoduchá a intuitívna. Ak však predsa len potrebute poradiť, pokojne sa na nás obráťte a radi vám poradíme.

Ako dlho trvá doručenie objednávky?

Na nasledujúcom grafe je zobrazený proces objednávky s priemernou dobou trvania:

V prípade rýchleho schválenia tlačového náhľadu je priemerná dodacia doba objednávky 4 pracovné dní po jej prijatí. Ak si prajete za objednávku zaplatiť vopred prevodom na účet je potrebné pripočítať dobu prevodu, spravidla 1-2prac. dni. 

O všetkých krokoch ako aj o predbežnom dátume doručenia budete informovaný mailom.

Prečo nikde nevidím tlačidlo Prispôsobiť návrh?

V prípade, že pri produkte nevidíte tlačidlo Prispôsobiť návrh cez ktoré si viete upraviť produkt podľa predstáv môže ísť o tieto dve príčiny:

  • Ste v režime rýchleho náhľadu v ktorom sú zobrazené iba základné informácie o produkte, prosím v zozname kliknite na názov / fotku produktu aby ste sa dostali priamo na stránku produktu.
  • Pri vybranom produkte ponúkame úpravu zdarma, to znamená že vaše texty a ďalšie inštrukcie stačí poslať v poznámke k objednávke alebo dodatočne na mail info@oznamimto.sk a návrh pripravíme pre vás zdarma do 24h.
Čo ak mi návrhovanie cez Editor nevyhovuje?

V prípade, ak vám práca s Editorom nevyhovuje alebo neumožňuje stvárniť vašu želanú predstavu, môžete sa obrátiť priamo na nás a celý grafický návrh oznámení alebo pozvánok pripravíme za vás. Služba je spoplatnená podľa aktuálneho cenníka.

Výnimkou spoplatnenia služby, sú produkty pri ktorých ponúkame grafický návrh zdarma. 

Prečo sa niektoré znaky v Editore nezobrazujú správne?

V prípade, ak sa niektoré znaky (s diakritikou) zobrazujú v nesprávnom type písma ide len o dočasnú chybu zobrazenia / chybu zobrazenia v niektorých prehliadačoch. Všetky používané písma obsahujú celú sadu znakov slovenskej (aj českej) abecedy a budú vytlačené správne. O správnosti sa môžete presvedčiť aj z náhľadu, ktorý vám zašleme pred tlačou.

Čo znamená 'Finalizácia' pri niektorých produktoch?

Pri niektorých produktoch, ktoré sa skladajú z viacerých vrstiev (ako napr. niektoré svadobné oznámenia) ponúkame možnosť vlastného dokončenia. To zahŕňa najmä lepenie viacerých vrstiev papiera, lepenie stúh, navliekanie brošni a uväzovanie mašličiek.

V prípade výberu variantu vlastné dokončenie sa cena automaticky upraví na nižšiu. V tomto prípade si objednávate všetky potrebné súčasti na svojpomocné doskladanie. Tzn. narezané výtlačky, narezané podkladové papiere, stuhy, brošne a všetky iné súčasti ktoré sú súčasťou produktu a je nutné ich poskladať do finálnej podoby. Chceme tak vyhovieť všetkým zákazníkom, ktorí si produkty radi zložia svojpomocne za nižšiu cenu. 

V prípade výberu variantu dokončený produkt sa cena automaticky upraví na vyššiu. V tomto prípade si objednávate hotový zložený produkt, ktorý môžete ihneď po prijatí rozdávať.

V prípade, že sa chcete informovať o skladaní konkrétneho produktu, prosíme napíšte na na náš mail s názvom (kódom) produktu.

Čo by mal obsahovať text na oznámenie alebo pozvánku?

Obsah a štylizácia textu je ľubovoľná. Text by však mal byť primeraný skupine ľudí pre ktorých je produkt určený.

V prípade širšieho okruhu alebo osláv významných životných jubileí odporúčame držať sa formálnejšieho textu, ktorý zvýrazní významnosť vašej udalosti. Ak ale pripravujete slávnosť pre mladšie ročníky, prípadne detské oslavy pokojne voľte kreatívne a vtipné texty, ktoré budú vystihovať neformálnu a uvoľnenú atmosféru vašej oslavy.

V textoch by ste nemali zabúdať na základné informácie. V prípade svadobných pozvánok sú to mená oboch partnerov, dátum, čas a miesto svadby a podľa uváženia adresy oboch partnerov.  Ak posielate pozvánky na rodinné oslavy je vhodné pozvánku písať v prvej osobe a osloviť v nej priamo adresáta. Pozvánka by okrem mena oslávenca mala obsahovať informáciu o účele oslavy, mieste, dátume a čase konania oslavy. Podobne je to pre promočné pozvánky, kde v prvej osobe študent oznamuje a zároveň pozýva rodinu a priateľov na slávnostný promočný akt na konci svojho štúdia. Nesmie chýbať dátum, čas a miesto slávnosti.

S textom vám veľmi radi pomôžeme, pripravili sme pre vás vzory textov pre rôzne udalosti, pri ktorých stačí prepísať len vaše údaje a vlastný text je na svete.

Môžem si zvoliť typ papiera?

Pri väčšine produktov ponúkame na výber z obľúbených typov papiera lesklý, biely / krémový papier s jemnou textúrou, biely papier s textúrou plátna alebo krémový perleťový papier. Na základe našich skúseností a testovania, odporúčame pri každom produkte konkrétny typ papiera avšak zvoliť si môžete aj ľubovoľný typ pred vložením do košíka na stránke produktu.

Viac o našich papieroch a radách pri výbere sa dočítate v sekcií Vzory papierov.

Akú mám garanciu že moja objednávka bude vyhotovená správne?

Keďže produkty v našom obchode sú personalizované, je pre nás dôležité dbať na ich správne vyhotovenie, presne podľa vášho zadania. Všetky produkty pred vytlačením vám zasielame na schválenie mailom a až po odsúhlasení ich správnosti (vizuálnej aj gramatickej) postupujú do výroby.

V prípade, ak by predsa len boli zistené rozdiely medzi schváleným a vytlačeným návrhom zaväzujeme sa:

  • objednávku vyhotoviť nanovo v čo najkratšom možnom termíne podľa aktuálnej vyťaženosti,
  • alebo vrátiť na účet celú nákupnú cenu resp. jej časť.

V oboch prípadoch požadujeme vrátenie pôvodných tlačovín (resp. dotknutej časti) späť na naše náklady na základe vzájomnej dohody.

Prosím pamätajte, že nezodpovedáme za gramatické a obsahové chyby, ktoré sa nachádzali v textoch už pri schvaľovaní a boli zistené až po prebratí. V niektorých prípadoch si zákazníci prajú rôzne slangové a vlastné výrazy a úmysel tak nie je možné odhadnúť. Návrhy sú vypracované presne podľa vášho zadania.

Akým spôsobom môžem objednávku uhradiť?

V súčasnosti ponúkame dva spôsoby úhrady.

  • Platba prevodom na bankový účet. Po potvrdení objednávky vám zašleme mail s pokynmi na prevedenie platby. Všetky produkty budú postúpené do výroby a odoslané až po prijatí platby na náš bankový účet. O prijatí vás budeme informovať.
  • Platba na dobierku cez Slovenskú poštu. Produkty budú odoslané na vami zadanú adresu a platba prebehne v hotovosti pri preberaní zásielky.
Môžem získať zľavu na nákup?

Pravidelne pre našich zákazníkov pripravujeme zľavové akcie a kupóny s ktorými je možné nakupovať ešte výhodnejšie. Stačí, ak nás budete sledovať na sociálnych sieťach, prípadne odoberať náš newsletter.

Je možná dotlač objednaných produktov?

Áno, dotlač produktov je možná. Vaše vyhotovené grafické návrhy uchovávame chránené  u nás v systéme. V prípade, že si prajete dotlač stačí nás informovať mailom na info@oznamimto.sk. Mail by mal obsahovať číslo pôvodnej objednávky, typy produktov, ktoré si prajete doobjednať, počet kusov a prípadne doplnkové informácie o novej objednávke. Spätne vám odošleme potvrdenie o zaevidovaní novej objednávky.

Ostatné informácie

Budú na stránke aj nové produkty?

Pravidelne, niekoľkokrát do mesiaca sa snažíme našu databázu produktov aktualizovať a pridať nové dizajny pre všetky ponúkané oblasti. Ak chcete byť pravidelne informovaný o nových produktoch, prosím sledujte naše sociálne siete alebo sa prihláste na odber nášho newslettru.

Môžem objednávku stornovať?

Objednávku je možné stornovať pokiaľ nie je zaradená do nášho výrobného procesu. Teda do chvíle, potvrdenia správnosti náhľadu z mailu s predmetom “oznamimto.sk – kontrola náhľadov pred tlačou”. Po tomto kroku už objednávku nie je možné stornovať

Môžem objednávku reklamovať?

Ak máte pocit, že hotové výrobky nespĺňajú vaše predstavy obráťte sa prosím priamo na nás cez reklamacia@oznamimto.sk.

Prosím pamätajte, že reklamáciu nie je možné uznať pri niektorom z týchto prípadov:

  • gramatické, obsahové chyby v textoch – ak v tejto podobe boli odsúhlasené pred tlačou,
  • nízka kvalitou fotografií (neostrosť, nevýrazné farby, preexponované miesta a pod.) – ak v tejto podobe boli dodané objednávateľom,
  • drobné odchýlky farieb spôsobené rozdielnym podaním farieb monitora každého užívateľa alebo rozdielnou šaržou potláčaného papiera,
  • drobné, milimiterové rozmerové odchýlky od špecifikácie pri produkte.

V prípade oprávnenej reklamácie vám na základe vášho výberu bude:

  • objednávka vyhotovená nanovo v čo najkratšom možnom termíne podľa aktuálnej vyťaženosti,
  • alebo na účet vrátená celá nákupnú cena resp. jej časť.

V oboch prípadoch požadujeme vrátenie pôvodných tlačovín (resp. dotknutej časti) späť na naše náklady na základe vzájomnej dohody.

Celý reklamačný poriadok je možné nájsť v naších obchodných podmienkach.

Ak sa  tu nenachádza odpoveď na vašu otázku, prosím obráťte sa na nás priamo cez kontaktný formulár. Ďakujeme.

Máte otázku?