S vianočným prianím o krok bližšie k zákazníkovi

Práce a starostí s chodom firmy máte vyše hlavy a neraz sa vám stane, že zabúdate na dátum? Hoci tomu počasie zatiaľ nenasvedčuje, Vianoce a oslava nového roka už čochvíľa zaklopú na dvere. Preto je najvyšší čas myslieť na vašich klientov a zamestnancov, bez ktorých by vaša firma nebola tým, čím je. Práve vianočný a novoročný pozdrav bude vyjadrením vašej úcty, uznania a vďaky za celoročnú spoluprácu.

Vďaka novoročenke zachováte tradície

Svojich zákazníkov oslovujete počas celého roka s ponukou svojich produktov a možnosťou výhodných nákupov. Množstvo newsletterov, ktoré denne dostanú do emailových schránok, však neraz zostane bez povšimnutia. O to viac poteší adresáta obálka, z ktorej zvedavo „vyloví“ pohľadnicu. Vianočné prianie, ktoré mu osobne adresujete, tak hrdo vyloží ako súčasť sviatočnej dekorácie.

Novoročenky pomáhajú firmám priblížiť sa k svojim zákazníkom a podporujú budovanie vzájomných vzťahov. Každého obchodného partnera poteší, keď si naňho spomeniete a vyjadríte mu tak vďaku za vernosť bez toho, aby ste na oplátku niečo žiadali. Novoročné prianie slúži aj na osvieženie vzťahov s menej aktívnymi zákazníkmi. Je to skvelá príležitosť, ako sa klientom pripomenúť a obnoviť obchod s tými, ktorí na vás v záplave ponúk akosi pozabudli.

Prianie príjemných sviatkov a nového roka v papierovej forme je osobné a spája sa s takmer zabudnutými tradíciami. Úprimne povedané, je čoraz menej firiem, ktoré si takúto formu komunikácie so zákazníkom zachovalo. Vyčleňte sa preto z davu odosielateľov elektronických prianí a zachovajte si tento pekný zvyk, ktorým svojim zákazníkom a obchodným partnerom ukážete, že sú pre vás dôležití.

Kde sa vzalo POUR FÉLICITER

Pôvod vianočných prianí a „péefiek“ sa traduje už od 19.storočia, keď so zrýchľujúcim sa životným štýlom mestských ľudí novoročenka nahradila koncoročné osobné návštevy priateľov. Za rozmach novoročeniek vďačíme grófovi Karlovi Chotkovi z Chotkova a Vojnína, ktorý do nich zaviedol aj známu francúzsku skratku PF, teda „pour féliciter“. Tá v preklade znamená „pre šťastie“. Zaujímavosťou je, že túto skratku používajú len v Čechách a na Slovenku, nikde inde vo svete sa pri novoročných prianiach nepoužíva.  Dôvodom je skutočnosť, že v 19.storočí patrila francúzština k „povinnej výbave“ najvyšších spoločenských vrstiev.

 

Pri výbere motívov sa nalaďte na Vianoce

Či už vyznávate klasiku, alebo držíte krok s dobou, s výberom vianočného priania nebudete mať problém. Hoci je ponuka motívov bohatá, mali by ste pri výbere vziať do úvahy aj formálnosť vašich vzťahov so zákazníkmi.

Určite oceníte ponuku šitú na mieru svojho biznisu. Pre architektov nájdete prianie s motívom blueprint, pre strojárov vianočný stromček z ozubených koliesok a informatikov istotne poteší vianočný IT motív. Ak ste v hĺbke svojej duše zostali stále dieťaťom, oceníte kreslené vianočné motívy. Vyznávačov tradícií zas nesklamú tradičné motívy čečiny s vianočnými guľami alebo luxusné zlaté motívy vianočného stromčeka. Prianiami v modernom vintage alebo retro štýle zase ulahodíte každému.

Pri výbere PF kariet stavte na kvalitu a ukážte svojim klientom, že vám na nich skutočne záleží.  Nepoužívajte karty len ako strohý marketingový nástroj, ale personalizujte ich. Ak chcete dodať prianiu osobnejší ráz, môžete v ňom spomenúť nadšenie z nadchádzajúcej spolupráce, pričom vlastnoručný podpis by mal byť samozrejmosťou. Budete milo prekvapení, s akou radosťou sa k vám budú začiatkom nového roka vracať zákazníci.

Celá ponuka vianočných pozdravov