Ako vám môžeme pomôcť?

Ako objednať z oznamimto.sk?

Tlačené produkty ako napríklad svadobné oznámenia, pozvánky, etikety a veľa iných môžete na našom e-shope objednať  3 jednoduchými spôsobmi:

1. Spôsob objednávky

Vlastná úprava návrhu cez online editor

Týmto spôsobom máte celý návrh pod vašou kontrolou a prispôsobíte si ho presne podľa svojich predstáv.

Výhody:

  • jednoduchá a najrýchlejšia úprava návrhu priamo na eshope
  • možnosť úpravy písma (obsah, typ písma, farba, rozmery, pozície)
  • možnosť pridania vlastného obsahu (texty, obrázky)
  • bez dodatočných poplatkov za spracovanie

Editor spustíte tlačidlom , ktoré nájdete na stránke produktu pod cenníkom. 

Návod na spustenie online editora  ako aj prácu v ňom nájdete aj nižšie. Po úprave návrhu v editore nezabudnite zadať počet kusov a upravený produkt vložiť do košíka. Následne už objednávku stačí dokončiť vyplnením vašich kontaktných údajov a odoslaním objednávky.

Ak pri vybranom produkte editor nie je dostupný, prosíme využite 2. alebo 3. spôsob objednávky. V prípade nedostupnosti editora pre vybraný produkt vám automaticky ponúkame možnosť úpravy návrhu zdarma naším grafikom.

2. Spôsob objednávky

Príprava grafického návrhu od oznamimto.sk

V prípade, ak vám online editor nevyhovuje, alebo si prajete s úpravou návrhu pomôcť, máte možnosť využiť druhý spôsob zadania objednávky tlačovín cez tlačidlo .

Postačí do políčka zadať vaše texty a inštrukcie k návrhu a náš grafik sa po prijatí objednávky už postará o spracovanie celého návrhu podľa vášho zadania do 24hod. v pracovných dňoch. Návrh je pred tlačou zaslaný na vaše odsúhlasenie mailom.

Služba prípravy návrhu naším grafikom je spoplatnená podľa sumy uvedenej na tlačidle pri vybranom produkte. Spoplatnenie je len pri produktoch s dostupným online editorom, kde je možné využiť prípravu návrhu cez editor zdarma. V prípade nedostupnosti editora pre vybraný produkt vám automaticky ponúkame možnosť úpravy návrhu od nás zdarma.

3. Spôsob objednávky

Mailová objednávka

Objednávku je možné zadať aj cez náš mail – [email protected] .

Následne objednávku zaevidujeme a zašleme vám kalkuláciou pred jej spracovaním. Za účelom rýchleho zaevidovania vašej objednávky prosíme zašlite všetky potrebné údaje: 

Meno a Priezvisko; Adresa dodania;  Tel. kontakt;  Výber spôsobu dopravy a platby: kuriér, platba vopred – 3,96 € alebo kuriér, platba na dobierku – 4,96 €

Prosíme nezabudnite uviesť názvy produktov z našej ponuky, ich počet, texty a  inštrukcie k vypracovaniu návrhu.

Pri tomto spôsobe objednávke je k objednávke počítané spracovanie grafického návrhu na mieru podľa štandardných cien. V prípade úpravy cez online editor je návrh zdarma.

Orientačný cenník:

  • Úprava všetkých produktov cez online editor – 0,00€
  • Spracovanie grafikom – svadobné oznámenia: 6€
  • Spracovanie grafikom – pozvánky k stolu: 4€
  • Spracovanie grafikom – pozvánky jubileum, detská oslava, krst: 6€
  • Spracovanie grafikom – etikety na fľaše, samolepky na výslužky, obálky: 4€
  • Spracovanie grafikom – magnetky: 4€
  • Spracovanie grafikom – menu lístky: 6€
  • Spracovanie grafikom – vnútra do obálok: 4€

Tento cenník je platný pre úpravy návrhov z našej ponuky, nie pres spracovanie úplne nových návrhov podľa zadania.

Telefonické objednávky u nás nie sú možné!

Ak sú súčasťou objednávky produkty vyrábané na mieru (oznámenia, pozvánky a pod.), pred ich tlačou vám zašleme mailom pripravený grafický návrh na kontrolu. Až po jeho odsúhlasení začneme objednávku vyrábať. Môžete sa tak spoľahnúť, že objednávka bude vyrobená správne.

Potrebujete poradiť?
Sme Vám k dispozícií aj na [email protected] | 0940 997 900 (9-18hod.)

Návod na spustenie online editora

Editor vyvoláte jednoducho priamo pri vybranom produkte. Návod nižšie obsahuje 4 jednoduché kroky na vytvorenie objednávky s vlastným upraveným motívom.

Vyberte si z dizajn z nášho katalógu

Zvoľte si parametre výrobku (napr. rozmer, typ papiera) a stlačte tlačidlo Upraviť v editore pre začatie úpravy.

V prostredí editora môžete meniť akokoľvek texty produktu, vrátane typu písma, veľkosti a farby alebo pridávať vlastné fotografie. Hotový dizajn jednoducho uložíte tlačidlom Uložiť návrh.

Po uložení návrhu si už len len zvolíte počet kusov a upravený produkt pridáte do košíka. Na obrazovke hneď uvitíte aj vašu výslednú cenu s úpravou cez editor zdarma.

Jednoduché, však?

S produktom vloženým v košíku môžete rovnakým spôsobom pristúpiť k úprave ďalšieho produktu alebo k dokončeniu objednávky.

Objednávate menovky? Pozrite si aj náš návod na menovky objednané cez online editor.

Pri niektorých produktoch funkcia editora nie je dostupná, v tomto prípade ponúkame grafickú úpravu zdarma podľa vášho zadania pri objednávke.

Máte otázku? 

Informácie o objednávke a doručení

Ako postupovať pri objednávke?

Na výber máte tri spôsoby vytvorenia objednávky

Úpravou cez online editor, vložením textov do políčka vedľa produktovej fotografie alebo mailová objednávka na [email protected]

Pri produktoch kde je dostupný online editor tlačidlo Upraviť v editore. Odporúčame využiť túto funkciu keďže si tak veľmi rýchlo dokážete vytvoriť produkt podľa vašich predstáv a vo svoj prospech tak urýchlite celý výrobný proces. V prípade ak potrebujete poradiť, postup sme pre vás rozpísali do obrázkového návodu.

Ako dlho trvá doručenie objednávky?

Na nasledujúcom grafe je zobrazený proces objednávky s priemernou dobou trvania:

V prípade rýchleho schválenia tlačového náhľadu je priemerná dodacia doba objednávky 4 pracovné dní* po jej prijatí. Ak si prajete za objednávku zaplatiť vopred prevodom na účet je potrebné pripočítať dobu prevodu, spravidla 1-2prac. dni. 

O všetkých krokoch ako aj o predbežnom dátume doručenia budete informovaný mailom.

*Pri produktoch z viacerých vrstiev ako skladané svadobné oznámenia a pod. môže byť dodacia doba mierne dlhšia (+ 1-2 prac. dni.) 

Zasielate náhľad pred tlačou?

Pri každej objednávke, ktorá obsahuje personalizované produkty (oznámenia, pozvánky a pod) zasielam kontrolný náhľad pred tlačou. Až po jeho schválení môže objednávka postúpiť do výrobného procesu. Takto zabezpečíme, že všetky tlačoviny budú vyrobené správne a podľa vašich predstáv. 

Náhľad na váš mail je štandardne odoslaný do 24h od objednávky (v pracovných dňoch). V prípade že na náhľad čakáte dlhšie neváhajte sa na nás obrátiť.

Predtým prosím skontrolujte aj ostatné priečinky vo vašej mailovej schránke (spam a pod.). Niektoré mailové schránky napr. centrum, pobox, yahoo môžu vyhodnotiť náhľad ako nevyžiadanú poštu.

Aké je minimálne množstvo v objednávke?

Niektoré personalizované produkty (napr. pozvánky a oznámenia) môžu mať prednastavené minimálne množstvo. Minimálne možné množstvo je spravidla uvedené aj v cenníku pri každom produkte.

Bežné skladové produkty (ako napr. obálky alebo akékoľvek dekorácie) sú bez obmedzenia na minimálne množstvo.

Aké sú spôsoby platby a cena dopravy?

Všetky zásielky expedujeme kuriérskou službou Slovak Parcel Services (UPS). Celú objednávku je možné uhradiť jedným z týchto spôsobov:

1, platba vopred prevodom na účet | 3,96 € / objednávka

2, platba na dobierku (v hotovosti pri prevzatí) | 4,96 € / objednávka

3, platba na dobierku (v hotovosti pri prevzatí) s doprava zdarma | 0,00 € / objednávka (pri nákupe produktov nad 80€)

Po vzájomnej dohode je možné odoslanie zásielky aj na odberné miesto do tzv. Parcel Shopu alebo balíkomatov (napr. stánky TABAT PRESS, niektoré čerpacie stanice a pod…). Aktuálny zoznam Parcel Shopov nájdete na stránke prepravcu.

Objednávky sú štandardne doručené na druhý pracovný deň po ich odoslaní.

Prečo nikde nevidím tlačidlo Prispôsobiť návrh?

V prípade, ak pri produkte nie je dostupné tlačidlo Upraviť návrh cez ktoré spustíte online editor,  ponúkame vám automaticky úpravu zvoleného motívu zdarma naším grafikom (vid. 2 spôsob objednávky) Návrh pre vás pripravíme zdarma do 24h v pracovných dňoch.

Čo ak mi návrhovanie cez Editor nevyhovuje?

V prípade, ak vám práca s Editorom nevyhovuje alebo neumožňuje stvárniť vašu želanú predstavu, môžete využiť druhý spôsob objednávky cez tlačidlo .

Náš grafik pre vás vybraný návrh upraví podľa zadania a zašle na odsúhlasenie mailom do 24h. v pracovných dňoch. 

Prečo sa niektoré znaky v Editore nezobrazujú správne / text nie je úplný?

V prípade, ak sa niektoré znaky (s diakritikou) zobrazujú v nesprávnom type písma ide len o dočasnú chybu zobrazenia / chybu zobrazenia v niektorých prehliadačoch. Všetky používané písma obsahujú celú sadu znakov slovenskej (aj českej) abecedy a budú vytlačené správne.

V niektorých prehliadačoch sa dlhšie texty môžu zobraziť mierne orezané (chýbajú posledné znaky). Všetky vaše texty sa však po odoslaní objednávky nahrajú správne.

O správnosti sa môžete presvedčiť aj z náhľadu, ktorý vám zašleme pred tlačou.

Čo by mal obsahovať text na oznámenie alebo pozvánku?

Obsah a štylizácia textu je ľubovoľná. Text by však mal byť primeraný skupine ľudí pre ktorých je produkt určený.

V prípade širšieho okruhu alebo osláv významných životných jubileí odporúčame držať sa formálnejšieho textu, ktorý zvýrazní významnosť vašej udalosti. Ak ale pripravujete slávnosť pre mladšie ročníky, prípadne detské oslavy pokojne voľte kreatívne a vtipné texty, ktoré budú vystihovať neformálnu a uvoľnenú atmosféru vašej oslavy.

V textoch by ste nemali zabúdať na základné informácie. V prípade svadobných pozvánok sú to mená oboch partnerov, dátum, čas a miesto svadby a podľa uváženia adresy oboch partnerov.  Ak posielate pozvánky na rodinné oslavy je vhodné pozvánku písať v prvej osobe a osloviť v nej priamo adresáta. Pozvánka by okrem mena oslávenca mala obsahovať informáciu o účele oslavy, mieste, dátume a čase konania oslavy. Podobne je to pre promočné pozvánky, kde v prvej osobe študent oznamuje a zároveň pozýva rodinu a priateľov na slávnostný promočný akt na konci svojho štúdia. Nesmie chýbať dátum, čas a miesto slávnosti.

S textom vám veľmi radi pomôžeme, pripravili sme pre vás vzory textov pre rôzne udalosti, pri ktorých stačí prepísať len vaše údaje a vlastný text je na svete.

Je možné objednať produkty aj v cudzom jazyku?

Áno, samozrejme. Postup objednávky je presne rovnaký ako pri štandardnej objednávke. Texty v cudzom jazyku vložíte do návrhu svojpomocne cez online editor pri vybranom produkte alebo nám môžete texty zaslať dodatočne do mailu a radi ich pre vás doplníme do objednávky.

V oboch prípadoch vám zasielame hotový návrh na schválenie pred tlačou, takže sa môžete uistiť že texty sú napísané správne.

Môžem si zvoliť typ papiera?

Pri väčšine produktov ponúkame na výber z obľúbených typov papiera lesklý, biely / krémový papier s jemnou textúrou, biely papier s textúrou plátna alebo svetlý perleťový papier. Na základe našich skúseností a testovania, odporúčame pri každom produkte konkrétny typ papiera avšak zvoliť si môžete aj ľubovoľný typ pred vložením do košíka na stránke produktu.

Viac o našich papieroch a radách pri výbere sa dočítate v sekcií Vzory papierov.

Akú mám garanciu že moja objednávka bude vyhotovená správne?

Keďže produkty v našom obchode sú personalizované, je pre nás dôležité dbať na ich správne vyhotovenie, presne podľa vášho zadania. Všetky produkty pred vytlačením vám zasielame na schválenie mailom a až po odsúhlasení ich správnosti (vizuálnej aj gramatickej) postupujú do výroby.

V prípade, ak by predsa len boli zistené rozdiely medzi schváleným a vytlačeným návrhom zaväzujeme sa:

  • objednávku vyhotoviť nanovo v čo najkratšom možnom termíne podľa aktuálnej vyťaženosti,
  • alebo vrátiť na účet celú nákupnú cenu resp. jej časť.

V oboch prípadoch požadujeme vrátenie pôvodných tlačovín (resp. dotknutej časti) späť na naše náklady na základe vzájomnej dohody.

Prosím pamätajte, že nezodpovedáme za gramatické a obsahové chyby, ktoré sa nachádzali v textoch už pri schvaľovaní a boli zistené až po prebratí. V niektorých prípadoch si zákazníci prajú rôzne slangové a vlastné výrazy a úmysel tak nie je možné odhadnúť. Návrhy sú vypracované presne podľa vášho zadania.

Akým spôsobom môžem objednávku uhradiť?

V súčasnosti ponúkame tri spôsoby úhrady.

  • Platba prevodom na bankový účet. Po potvrdení objednávky vám zašleme mail s pokynmi na prevedenie platby. Všetky produkty budú postúpené do výroby a odoslané až po prijatí platby na náš bankový účet. O prijatí vás budeme informovať.
  • Platba na dobierku v hotovosti alebo kartou pri prevzatí. Produkty budú odoslané na vami zadanú adresu a platba prebehne podľa vášho výberu v hotovosti alebo kartou pri preberaní zásielky.
  • Platba v hotovosti pri osobnom odbere na našej prevádzke.
Môžem získať zľavu na nákup?

Pravidelne pre našich zákazníkov pripravujeme zľavové akcie a kupóny s ktorými je možné nakupovať ešte výhodnejšie. Stačí, ak nás budete sledovať na sociálnych sieťach, prípadne odoberať náš newsletter.

Je možná dotlač objednaných produktov?

Áno, dotlač produktov je možná. Vaše vyhotovené grafické návrhy uchovávame chránené  u nás v systéme. V prípade, že si prajete dotlač stačí nás informovať mailom na [email protected]. Mail by mal obsahovať číslo pôvodnej objednávky, typy produktov, ktoré si prajete doobjednať, počet kusov a prípadne doplnkové informácie o novej objednávke. Spätne vám odošleme potvrdenie o zaevidovaní novej objednávky.

Ostatné informácie

Budú na stránke aj nové produkty?

Pravidelne sa snažíme našu databázu produktov aktualizovať a pridať nové dizajny pre všetky ponúkané oblasti. Ak chcete byť pravidelne informovaný o nových produktoch, prosím sledujte naše sociálne siete alebo sa prihláste na odber nášho newslettru.

Môžem objednávku stornovať?

Objednávku je možné stornovať pokiaľ nie je zaradená do nášho výrobného procesu. Teda do chvíle, potvrdenia správnosti náhľadu z mailu s predmetom “oznamimto.sk – kontrola náhľadov pred tlačou”. Po tomto kroku už objednávku nie je možné stornovať.

Prosíme pamätajte, že po schválení návrhov nie je možné storno objednávky z dôvodu zaradenia tovarov vyrábaných na mieru do výrobného procesu podľa § 7 ods. 6 zákona č. 102/2014.Viac informácií o možnosti stornovania a reklamácie výrobkov vyrábaných na mieru sa dozviete v našich obchodných podmienkach.

Môžem objednávku reklamovať?

Ak máte pocit, že hotové výrobky nespĺňajú vaše predstavy obráťte sa prosím priamo na nás cez [email protected].

Prosím pamätajte, že reklamáciu nie je možné uznať pri niektorom z týchto prípadov:

  • gramatické, obsahové chyby v textoch – ak v tejto podobe boli odsúhlasené pred tlačou,
  • nízka kvalitou fotografií (neostrosť, nevýrazné farby, preexponované miesta a pod.) – ak v tejto podobe boli dodané objednávateľom,
  • drobné odchýlky farieb spôsobené rozdielnym podaním farieb monitora každého užívateľa alebo rozdielnou šaržou potláčaného papiera,
  • drobné, milimiterové rozmerové odchýlky od špecifikácie pri produkte.

V prípade oprávnenej reklamácie vám na základe vášho výberu bude:

  • objednávka vyhotovená nanovo v čo najkratšom možnom termíne podľa aktuálnej vyťaženosti,
  • alebo na účet vrátená celá nákupnú cena resp. jej časť.

V oboch prípadoch požadujeme vrátenie pôvodných tlačovín (resp. dotknutej časti) späť na naše náklady na základe vzájomnej dohody.

Celý reklamačný poriadok je možné nájsť v naších obchodných podmienkach.

Ak sa  tu nenachádza odpoveď na vašu otázku, prosím obráťte sa na nás priamo cez kontaktný formulár. Ďakujeme.

Máte otázku?

    .

    psst… špeciálny bonus pre Vás.

    Objednajte ešte dnes a získajte zľavu 5% na celý váš nákup cez zlavový kód: ZLV5AO

    psst… špeciálny bonus pre Vás.

    Objednajte ešte dnes a získajte zľavu 5% na celý váš nákup cez zlavový kód: ZLV5AO