Máte otázku? 

Na tomto mieste nájdete zoznam odpovedí na najčastejšie otázky. Ak by ste predsa len potrebovali ďalšie informácie, pokojne nás kontaktujte. 

Informácie o objednávke a doručení

Ako postupovať pri objednávke?

Na výber máte tri spôsoby vytvorenia objednávky

Úpravou cez online editor, vložením textov do políčka vedľa produktovej fotografie alebo mailová objednávka na info@oznamimto.sk

Pri produktoch kde je dostupný online editor tlačidlo odporúčame využiť túto funkciu keďže si tak veľmi rýchlo dokážete vytvoriť produkt podľa vašich predstáv a vo svoj prospech tak urýchlite celý výrobný proces. V prípade ak potrebujete poradiť, postup sme pre vás rozpísali do obrázkového návodu.

Ako dlho trvá doručenie objednávky?

TLAČOVINY

Na nasledujúcom grafe je zobrazený proces objednávky s priemernou dobou trvania:

V prípade rýchleho schválenia tlačového náhľadu je priemerná dodacia doba objednávky 4 pracovné dní* po jej prijatí. Ak si prajete za objednávku zaplatiť vopred prevodom na účet je potrebné pripočítať dobu prevodu, spravidla 1 prac. deň.

O všetkých krokoch ako aj o predbežnom dátume doručenia budete informovaný mailom.

*Pri produktoch z viacerých vrstiev ako skladané svadobné oznámenia a pod. môže byť dodacia doba mierne dlhšia (+ 1-2 prac. dni.) 

DOPLNKY & DEKORÁCIE

Pri objednávke samostatných doplnkov alebo dekorácií (napr. obálky, servítky a všetky ostatné položky z našej ponuky doplnkov) je odoslanie ešte v ten istý alebo hneď na ďaľší pracovný deň. Priemerne doručenie položiek, ktoré nie sú vyrábané na mieru je tak expresné len 1 – 2 prac. dni.

Čo ak mám vytvorený vlastný návrh?

Veľmi radi pre vás vytlačíme aj váše vlastné návrhy oznámení, pozvánok a akýchkoľvek iných tlačovín. Zdarma skontrolujeme tlačovú kvalitu návrhov, prípadne prekonzultujeme najvhodnejší postup pre dosiahnutie čo najlepšieho výsledku. 

Všetky informácie ako aj cenník tlače vlastných návrhov nájdete na tento špeciálnej stránke – Tlač vlastného návrhu

Zasielate náhľad pred tlačou?

Pri každej objednávke, ktorá obsahuje personalizované produkty (oznámenia, pozvánky a pod) zasielam kontrolný náhľad pred tlačou. Až po jeho schválení môže objednávka postúpiť do výrobného procesu. Takto zabezpečíme, že všetky tlačoviny budú vyrobené správne a podľa vašich predstáv. 

Náhľad na váš mail je štandardne odoslaný do 24h od objednávky (v pracovných dňoch). V prípade že na náhľad čakáte dlhšie neváhajte sa na nás obrátiť.

Predtým prosím skontrolujte aj ostatné priečinky vo vašej mailovej schránke (spam a pod.). Niektoré mailové schránky napr. centrum, pobox, yahoo môžu vyhodnotiť náhľad ako nevyžiadanú poštu.

Aké je minimálne množstvo v objednávke?

Niektoré personalizované produkty (napr. pozvánky a oznámenia) môžu mať prednastavené minimálne množstvo, spravidla 4ks. O nedosiahnutí minimálneho množstva potrebného na objednávku budete upozornení pri vkladaní produktu do košíka.

Ak si prajete objednať menšie množstvo produktov, ako je minimálne množstvo (napr. za účelom vzoriek), prosím informujte sa najskôr o možnostiach priamo na info@oznamimto.sk 

Iné produkty (ako napr. obálky alebo akékoľvek doplnky, dekorácie) sú bez obmedzenia na minimálne množstvo.

Môžem získať zľavu na nákup?

Pri takmer všetkých tlačovinách v našej ponuke funguje unikátny systém výrazných množstvových zliav. Väčšie množstva tak môžete mať za zlomok ceny.

Odporúčame nás tiež sledovať na sociálnych sieťach kde vás informujeme o naších promo akciách a špeciálnych zľavových kódoch s ktorými je možné nakupovať ešte výhodnejšie. 

Aké sú spôsoby platby a cena dopravy?

Všetky zásielky expedujeme kuriérskou službou Slovak Parcel Services (UPS). Celú objednávku je možné uhradiť jedným z týchto spôsobov:

1, platba vopred prevodom na účet | 3,60 € / objednávka

2, platba na dobierku (v hotovosti/kartou pri prevzatí) | 4,60 € / objednávka

3, platba na dobierku (v hotovosti/kartou pri prevzatí) s doprava zdarma | 0,00 € / objednávka (pri nákupe produktov nad 80€)

Po vzájomnej dohode je možné aj odoslanie zásielky aj na odberné miesto do tzv. Pickup-u (napr. obchodné prevádzky, stánky TABAT PRESS, niektoré čerpacie stanice a pod…). Aktuálny zoznam Pickupov nájdete na stránke prepravcu.

Objednávky sú doručené na druhý pracovný deň po ich odoslaní.

Prečo nikde nevidím tlačidlo Prispôsobiť návrh?

V prípade, že pri produkte nevidíte tlačidlo  cez ktoré si viete upraviť produkt priamo na stránke, pravdepodobne nebude pri tomto produkte táto možnosť dostupná. Stále však ponúkame spracovanie návrhu zdarma, stačí zadať vaše informácie / fotky do pripraveného boxu, a návrh vám zašleme zdarma do 24 hod. v prac. dňoch. 

Čo ak mi návrhovanie cez Editor nevyhovuje?

V prípade, ak vám práca s Editorom nevyhovuje alebo neumožňuje stvárniť vašu želanú predstavu, môžete využiť ďalšie dva spôsoby objednávky, ktoré pre vás opisujeme priamo tu – spôsoby vytvorenia objednávky.

Prečo sa niektoré znaky v Editore nezobrazujú správne / text nie je úplný?

V prípade, ak sa niektoré znaky (s diakritikou) zobrazujú v nesprávnom type písma ide len o dočasnú chybu zobrazenia / chybu zobrazenia v niektorých prehliadačoch. Všetky používané písma obsahujú celú sadu znakov slovenskej (aj českej) abecedy a budú vytlačené správne.

V niektorých prehliadačoch sa dlhšie texty môžu zobraziť mierne orezané (chýbajú posledné znaky). Všetky vaše texty sa však po odoslaní objednávky nahrajú správne.

O správnosti sa môžete presvedčiť aj z náhľadu, ktorý vám zašleme pred tlačou.

Čo by mal obsahovať text na oznámenie alebo pozvánku?

Obsah a štylizácia textu je ľubovoľná. Text by však mal byť primeraný skupine ľudí pre ktorých je produkt určený.

V prípade širšieho okruhu alebo osláv významných životných jubileí odporúčame držať sa formálnejšieho textu, ktorý zvýrazní významnosť vašej udalosti. Ak ale pripravujete slávnosť pre mladšie ročníky, prípadne detské oslavy pokojne voľte kreatívne a vtipné texty, ktoré budú vystihovať neformálnu a uvoľnenú atmosféru vašej oslavy.

V textoch by ste nemali zabúdať na základné informácie. V prípade svadobných pozvánok sú to mená oboch partnerov, dátum, čas a miesto svadby a podľa uváženia adresy oboch partnerov.  Ak posielate pozvánky na rodinné oslavy je vhodné pozvánku písať v prvej osobe a osloviť v nej priamo adresáta. Pozvánka by okrem mena oslávenca mala obsahovať informáciu o účele oslavy, mieste, dátume a čase konania oslavy. Podobne je to pre promočné pozvánky, kde v prvej osobe študent oznamuje a zároveň pozýva rodinu a priateľov na slávnostný promočný akt na konci svojho štúdia. Nesmie chýbať dátum, čas a miesto slávnosti.

S textom vám veľmi radi pomôžeme, pripravili sme pre vás vzory textov pre rôzne udalosti, pri ktorých stačí prepísať len vaše údaje a vlastný text je na svete.

Je možné objednať produkty aj v cudzom jazyku?

Áno, samozrejme. Postup objednávky je presne rovnaký ako pri štandardnej objednávke. Texty v cudzom jazyku vložíte do návrhu svojpomocne cez online editor pri vybranom produkte alebo nám môžete texty zaslať dodatočne do mailu a radi ich pre vás doplníme do objednávky.

V oboch prípadoch vám zasielame hotový návrh na schválenie pred tlačou, takže sa môžete uistiť že texty sú napísané správne.

Môžem si zvoliť typ papiera?

Pri väčšine produktov ponúkame na výber z obľúbených typov papiera biely lesklý, biely matný, biely a krémový papier s jemnou štruktúrou, biely papier so štruktúrou plátna alebo krémový perleťový papier. Na základe našich skúseností a testovania, odporúčame pri každom produkte konkrétny typ papiera avšak zvoliť si môžete aj ľubovoľný typ pred vložením do košíka na stránke produktu.

Viac o našich papieroch a radách pri výbere sa dočítate v sekcií Vzory papierov.

Akú mám garanciu že moja objednávka bude vyhotovená správne?

Keďže produkty v našom obchode sú vyrábané na mieru, je pre nás dôležité dbať na ich správne vyhotovenie, presne podľa vášho zadania. Všetky produkty pred vytlačením vám zasielame na schválenie mailom a až po odsúhlasení ich správnosti (vizuálnej aj gramatickej) postupujú do výroby.

V prípade, ak by predsa len boli zistené rozdiely medzi schváleným a vytlačeným návrhom zaväzujeme sa:

  • objednávku vyhotoviť nanovo v čo najkratšom možnom termíne podľa aktuálnej vyťaženosti,
  • alebo vrátiť na účet celú nákupnú cenu resp. jej časť.

Prosím pamätajte, že nezodpovedáme za gramatické a obsahové chyby, ktoré sa nachádzali v textoch už pri schvaľovaní a boli zistené až po prebratí. V niektorých prípadoch si zákazníci prajú rôzne slangové a vlastné výrazy a úmysel tak nie je možné odhadnúť. Návrhy sú vypracované presne podľa vášho zadania.

Akým spôsobom môžem objednávku uhradiť?

V súčasnosti ponúkame tri spôsoby úhrady.

  • Platba prevodom na bankový účet. Po potvrdení objednávky vám zašleme mail s pokynmi na prevedenie platby. Všetky produkty budú postúpené do výroby a odoslané až po prijatí platby na náš bankový účet. O prijatí vás budeme informovať.
  • Platba na dobierku pri prevzatí – v hotovosti alebo kartou. Produkty budú odoslané na vami zadanú adresu a platba prebehne v hotovosti pri preberaní zásielky.
Je možná dotlač objednaných produktov?

Áno, dotlač produktov je možná a veľmi jednoduchá. Vaše vyhotovené grafické návrhy uchovávame chránené  u nás v systéme. V prípade, že si prajete dotlač stačí nás informovať mailom na info@oznamimto.sk. Mail by mal obsahovať číslo pôvodnej objednávky, typy produktov, ktoré si prajete doobjednať, počet kusov a prípadne doplnkové informácie o novej objednávke. Spätne vám odošleme potvrdenie o zaevidovaní novej objednávky.

Ostatné informácie

Budú na stránke aj nové produkty?

Pravidelne sa snažíme našu databázu produktov aktualizovať a pridať nové dizajny pre všetky ponúkané oblasti ako aj nové doplnky a dekorácie. Ak chcete byť pravidelne informovaný o nových produktoch, prosím sledujte naše sociálne siete alebo sa prihláste na odber nášho newslettru.

Môžem objednávku stornovať?

Objednávku je možné stornovať pokiaľ nie je zaradená do nášho výrobného procesu. Teda do chvíle, potvrdenia správnosti náhľadu z mailu s predmetom “oznamimto.sk – kontrola náhľadov pred tlačou”. Po tomto kroku už objednávku nie je možné stornovať.

Prosíme pamätajte, že po schválení návrhov nie je možné storno objednávky z dôvodu zaradenia tovarov vyrábaných na mieru do výrobného procesu podľa § 7 ods. 6 zákona č. 102/2014.Viac informácií o možnosti stornovania a reklamácie výrobkov vyrábaných na mieru sa dozviete v našich obchodných podmienkach.

Môžem objednávku reklamovať?

Ak máte pocit, že hotové výrobky nespĺňajú vaše predstavy obráťte sa prosím priamo na nás cez reklamacia@oznamimto.sk.

Prosím pamätajte, že reklamáciu nie je možné uznať pri niektorom z týchto prípadov:

  • gramatické, obsahové chyby v textoch – ak v tejto podobe boli odsúhlasené pred tlačou,
  • nízka kvalitou fotografií (neostrosť, nevýrazné farby, preexponované miesta a pod.) – ak v tejto podobe boli dodané objednávateľom,
  • drobné odchýlky farieb spôsobené rozdielnym podaním farieb monitora každého užívateľa alebo rozdielnou šaržou potláčaného papiera,
  • drobné, milimiterové rozmerové odchýlky od špecifikácie pri produkte.

V prípade oprávnenej reklamácie vám na základe vášho výberu bude:

  • objednávka vyhotovená nanovo v čo najkratšom možnom termíne podľa aktuálnej vyťaženosti,
  • alebo na účet vrátená celá nákupnú cena resp. jej časť.

V oboch prípadoch požadujeme vrátenie pôvodných tlačovín (resp. dotknutej časti) späť na naše náklady na základe vzájomnej dohody.

Celý reklamačný poriadok je možné nájsť v naších obchodných podmienkach.

Ak sa  tu nenachádza odpoveď na vašu otázku, prosím obráťte sa na nás priamo cez kontaktný formulár. Ďakujeme.

Máte otázku?

    psst… špeciálny bonus pre Vás.

    Objednajte ešte dnes a získajte zľavu 5% na celý váš nákup cez zlavový kód: ZLV5AO

    psst… špeciálny bonus pre Vás.

    Objednajte ešte dnes a získajte zľavu 5% na celý váš nákup cez zlavový kód: ZLV5AO